Praca →Sprzedaż →Specjalista ds. kluczowych klientów InterKadra Sp. z o.o.
Specjalista ds. kluczowych klientów
Do Twoich obowiązków będzie należało:
współpraca i bezpośredni kontakt z klientem,
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji,
kompleksowa obsługa klienta w tym monitorowanie jakości wykonanych zadań zleconych przez klientów,
kontakt z resztą zespołu w celu koordynacji oraz rozwiązywania bieżących zadań,
analizowanie raportów przed dostarczaniem klientom, weryfikacja ich poprawności oraz przekazywanie wniosków i pomysłów na usprawnienie współpracy,
obsługa spraw administracyjnych.
Oczekujemy:
dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym MS Excel),
dużej samodzielności w działaniu,
umiejętności planowania,
odporności na stres,
elastyczności w działaniu,
dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzinowym,
doświadczenia w sprzedaży związanego z obsługą klienta.
Mamy do zaoferowania:
niezbędne narzędzia: laptop, telefon,
zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie/umowy o pracę,
dodatkowe benefity w postaci pakietu multisport oraz dodatkowego ubezpieczenia medycznego,
możliwość nawiązania długoterminowej współpracy,
wsparcie merytoryczne oraz wdrożeniowe,
możliwość pracy zdalnej.
InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Wierzymy w ludzi i ich talenty. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".